Ubiti pticu rugalicu

11
Šeki Radončić

Piše: Šeki RADONČIĆ

A možda je Slavko Mandić samo kolateralna šteta u sporu između Milivoja Katnića i medijske mafije. Koji proganja kriminalce kao Željko Ivanović nezavisne i crnogorski orijentisane medije.

***

Nakon što se primirio nekoliko mjeseci, ozloglašeni crnogorski serijski tužitelj Željko Ivanović opet je potegao nož i tužio Slavka Mandića i njegov portal Radio Skala tražeći odštetu od 5.000 eura.

Ozloglašeni Serijski Tužitelj, čija je slava odavno prešla crnogorske granice, tuži Slavka Mandića jer je, prezirući uvrede Željka Ivanovića upućene njegovom sinu u njemu, odgovorio u četiri riječi: “Željko Ivanović je lažov i prdnjava“.

Serijski Tužitelj, dakle, traži odštetu od po 1.250  eura za svaku riječ. Što je po meni previše. Jer Slavko Mandić, kojega je dan ranije u svojoj kolumni  Serijska Tužibaba nazvala „palikućom“, dakle jednom od najvećih crnogorskih uvreda, ipak Željka Ivanovića nije nazvao Željko Prdonja, Željko Poprdulja, Željko Poprdenko, Željko Seronja, Željko Vucibatina… Iako je mogao, a pročitaćete malo kasnije zašto,  a i riječ je o vrijednosnim sudovima koji, po stavovima Evropskog suda za ljudska prava u Strazburu nijesu kažnjivi.

Na osnovu tih stavova, vrijedi podsjetiti, Viši sud u Podgorici poništio je presudu Osnovnog suda u Podgorici, po tužbi Željka Ivanovića, kojom je CDM bio osuđen da isplati 1.500 eura odštete Serijskom Tužitelju.

U tužbi protiv Mandića, Serijski Tužitelj navodi da je teško uvrijeđen i da trpi velike duševne patnje, jer je on osnivač dnevnog lista Vijesti. Željko Minhauzen opet masno laže: nije on osnivač, već jedan od jedanaest osnivača Vijesti, među kojima je i Šeki Radončić. Što je sve uredno registrovano u sudskim spisima. Koje su Željko Ivanović i Miodrag Perović zajedno sa  svojom kriminalnom grupom brutalno pokrali, falsifikujući potpise dojučerašnjih prijatelja o prebacivanju njihovih vlasništva na otimače akcija.

Nijesam pitao Slavka Mandića, a moraću, da li je smogao snage da pročita tekst Serijskog Tužitelja u proruskim Vijestima, „Duče i Cetinje“, od 2. februara ove godine. Jer, ako je čitao taj tekst, onda će ga Serijska Tužibaba tužiti i za plagijat. I nove pretrpljene duševne patnje. Strepim da će Slavko opet na sud. No, najbolje, da Vi poštovani čitaoci, sami procijenite da li je moja zebnja opravdana.

Evo što uvrijeđeni Željko Ivanović veli u tom tekstu: „Čak i to da smo suvereni Montenegro dobili prvi put u istoriji 2006, što znači da je priča o hiljadugodišnjoj nezavisnoj državi obična prdnjava – nikad je ne bismo imali, a ne bismo ni danas da nije bilo Dučea, što je skraćenica za Mila Đ., oca nacije“.

Nema greške: Crni Slavko, opet će ga tužiti Željko Ivanović zbog plagiranja Željka Prdnjave.

I sva je sreća da Slavko Mandić nije plagirao uglađenu novinarsku primadonu poreklom iz okoline Kraljeva, koja u citiranom tekstu biranim riječima veli: “Što nije skraćenica za pičku materinu već za Pomoravlje“

I onda takva netalentovana novinarska prostačina nekoga tuži što ga je nazvao adekvatnim imenom.

A možda je Slavko Mandić samo kolateralna šteta u sporu između Milivoja Katnića i medijske mafije. Koji proganja kriminalce  kao Željko Ivanović nezavisne i crnogorski orijentisane medije

One velikosrpske, koliko god ga pljuvali, ne tuži. Neće Željko na svoje.

Podsjećam, prije desetak dana specijalni državni tužilac Milivoje Katnić je na konferenciji za novinare pozvao Željka Ivanovića da „objasni odakle mu 400.000 eura što su mu stigli iz Rusije, u dva tri navrata prije desetak godina. Nek objasni osnov, kako je došao taj novac, da li ga je zaradio“.

Katnić je tom prilikom zamolio i Drugu familiju čiji je kapo Don Mikeli da „vrate četiri miliona eura koje su preko određenih lica uzeli“ te da ih „vrate građanima“. Ali se time nećemo sada baviti.

Željko Rubljov je, koliko me pamćenje služi, doista tih godina prodao neki stančić Rusima u Petrovcu. I bogami, dobro naplatio svoje usluge. Kao Tramp svoje hotele ruskim građanima i pripadnicima njihovih službi. Ali se nećemo miješati u posao Milivoja Katnića niti istraživati ko je početkom jula 2004.godine uhvaćen kao neprijavljen gost  poznate srbijanske novinarke u sobi hotela Šipan  na istoimenom hrvatskom otoku. A sve to, i još ponešto, dokumentovale zapadne obavještajne službe, koje su pratile kretanje ruskih igrača na Balkanu i nabasale na njih.

Znakovito je: Željko Rubljov  sa svojim kompanjonom Don Mikelijem i njihovom novinarskom poslugom trenutno vodi više od trideset sudskih sporova protiv nezavisnih i crnogorski orijentisanih medija i njihovih urednika: Dnevnih novina, Pobjede, CDM-a, Antene M, Standarda, Radio Skale i portala Aktuelno.me.

Njih dvojica su od navedenih medija tražili obeštećenje od 140.000 eura zbog objavljivanja mog serijala „Voajer i Balerina“ o Dušku Kneževiću, dok su pojačani Milkom Tadić i Milenom Korać tužili portal aktuelno.me  još 14. puta. I to zbog objavljivanja knjige „Miško Kesedzija i njegove bize/esej o montenegrinskom zlu“  ili citata i nadimaka iz nje.

Što zorno pokazuje da ovdje nije riječ o traženju pravde uvrijeđenih persona, već o pokušaju suvlasnika proruskog koncerna Vijesti da ugase nezavisne i crnogorske medije, kako bi ugasili i crnogorsku Crnu Goru.

11 KOMENTARI

  1. Kad su Rusi investirali to bjehu “prljave pare” ruske mafije i treba ih zabranit da ulaze u CG. Lajavcima iz Skupstine i prodanim medijima su ciste kao zlato od 24 karata kad legose na njihove racune tj. Dzepove.

  2. Ovaj Radončić je više od novinara.
    Ne čude nagrade koje osvaja i respekt koji ima u svijetu.
    Svaka Vam čast.
    Nagrdili ste ovog režimca koji kad pljune naplaćuje đe god može.

  3. Saznajem iz “pouzdanih” izvora, za koje predpodstavljam da su pouzadanije od onih koje izmišljaju “Govedo i “Junad” Naime dobio je 400 000 Eura unaprijed za prevod na ruski sabranih djela novonaplavljenog ambasadora Crne gore pri SVETOJ STOLICI.A kad on uzme za nešto pare unaprijed, zna se da će to ostati nedovršeno, što je u krajnjoj konsekvenci i dobro.Tako će profinjeni ukus ruske čitalačke publike biti pošteđen jednog našeg literarnog blama. Sumnju u pouzdanost mojih izvora podgrijava činjenica da Govedo ne vlada ni maternjim, a ne ruskim jezikom.Neka su mu Bog i podapostol Dritanče u pomoć!

  4. Pravo i pravo, značajno pero crnogorsko, vrhunskim, neuvjedljivim jezikom (u granicama evropskog fer-pleja), saopštio je svoje stavove o određenim ličnostima u koje smo imali sumnje, učinio ih je razgolićenim i prokazanim. Čestitke za Autora kritičkog teksta “A možda je Slavko Mandić….. uz žaljenje što više nećemo moći da pratimo Vrsnu debatu na TV A1 “Tamo i natrag”. E Kneževiću, Krivokapiću, Ivanoviću, Peroviću jake i “uvjerljive crnogorčine”.

    • Bravo Slavko što si napuštioTv A frint od kad su ga kupili.
      Inače si bio jedini crnogorski prozor na toj tv stanici.

  5. Ugasio se Skala radio ali ne i njihova časna borba za oravdu i istinu.
    Hrabro i u nastavku.
    Ovaj me Radončić potpuno oduševio.
    Svaka mu čast.
    Što misli ova prda da je bog.

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

PRAVILA KOMENTARISANJA

Komentari se objavljuju na portalu Skala radija. Odgovorni za sadržaj su isključivo autori napisanih komentara.

U komentarima je zabranjeno koristiti uvredljive riječi, psovke i klevete. Neće se objavit komentar koji sadrži ove elemente kao ni tekst komentara koji sadrži govor mržnje. Ukoliko se dogodi propust pa tekst bude objavljen, moderator je dužan da ga odmah ukloni čim ga primijeti ili mu neko skrene pažnju na sadržaj. Neprimjeren sadržaj će biti uklonjen a autor može biti prijavljen nadležnim organima.

Za eventualne primjedbe i sugestije mejl je [email protected]